2. trinn

Tema: økonomi og levevanar

Tema økonomi og levevanar skal bidra til å ruste elevane for framtida. Kunnskap om levevanar er viktig for å fremje velvære og sunne livsstilar blant barn og unge. Ved å lære grunnleggjande økonomiske prinsipp, som budsjettlegging, sparing og skilnaden mellom behov og ønskje, kan elevane bygge ei solid økonomisk forståing som vil vera til nytte gjennom heile livet deira.

  • Etter 2. trinn:

    Kunst og handtverk

    • Førestille seg og beskrive framtida gjennom teikning og modellar

    Samfunnsfag

    • Samtale om kjensler, kropp, kjønn og seksualitet og korleis eigne og andre sine grenser kan uttrykkjast og respekterast

    • Reflektere over kvifor menneske har ulike meiningar og tek ulike val

    Kroppsøving

    • Utforske eiga kroppsrørsle i leik og andre aktivitetar, åleine og saman med andre

    • Utforske og gjennomføre grunnleggjande bevegelsar som å krype, gå, springe, hinke, satse, lande, vende og rulle i ulike miljø ut frå eigne føresetnader

    Naturfag

    • Utforske sansane gjennom leik ute og inne, og samtale om

    • Korleis sansane blir brukte til å samle informasjon

    • Gje eksempel på nokre vanlege sjukdomar og samtale om kva

    • Ein kan gjere for å verne kroppen mot smittsame sjukdomar

    Norsk

    • Uttrykkje tekstopplevingar gjennom leik, song, teikning, skriving og andre kreative aktivitetar

    • Lytte, ta ordet etter tur og grunngi eigne meiningar i samtalar

    • Beskrive og fortelje munnleg og skriftleg

    KRLE

    • Sette seg inn i og formidle egne og andres tanker, følelser og erfaringer

  • Mei info kjem..

 
 
...
 

Forslag til ulike økter

Under finn de forslag til undervisningsmateriell for 2. trinn. Øvingane er tilpassa alder og utviklingsnivå, samstundes veit me at det er store variasjonar innad i ei klasse, eller frå 2. klasse det eine året til 2. klasse eit anna år. Gjer difor dei justeringane du meiner er naudsynt for at oppgåvene skal passe klassa di.

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Forrige
Forrige

1. trinn

Neste
Neste

3. trinn